ONLINE PŘIHLÁŠKA DO ANGLIČTINY BIG BEN V MŠ
Seznam mateřských škol s výukou BIG BEN pravidelně aktualizujeme...
Přihláška do kurzu onlineve 3 krocích!
Přihlásit se do Angličtiny BIG BEN v mateřské škole je snadné. Zde uvádíme postup pro online registraci. Celý proces lze zvládnout během několika vteřin. Vyskytne-li se nějaký technický či jiný problém, kontaktujte nás na tel. 777 562 788.
VÝBĚR ŠKOLKY
Klikněte na ONLINE PŘIHLÁŠKU a najděte si v seznamu mateřských škol tu Vaši! Pokud Vaše školka v seznamu chybí, případně máte jiný dotaz, poradíme Vám na tel. 777 562 788 nebo na e-mailu.
REZERVACE
Je-li ve Vámi vybraném kurzu volné místo, klikněte na tlačítko ‘Přihláška do kurzu’. Poté se Vám zobrazí online přihláška. Vyplňte prosím požadované údaje a stiskněte ODESLAT.
E-MAIL POTVRZENÍ
Po odeslání a potvrzení přihlášky administrátorem Vám do 24 hodin přijde potvrzovací email. V něm naleznete rekapitulaci přihlášky, údaje k platbě, apod.
Reference
Velmi kladně hodnotím práci lektorky a její přístup k dětem. Spolupráce s jazykovou školou Big Ben je bezprobémová...
Jsme maximálně spokojeni s prací letorky E.Horákové. Její přístup k dětem a způsob výuky je moderní a profesionální...
METODIKA VÝUKY V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Základní principy jazykové výuky BIG BEN® pro předškolní věk
Základní principy jazykové výuky v předškolním věku
Je zřejmé, že výuka cizího jazyka u malých dětí má svá specifika a vyžaduje tudíž jiné výukové metody než je tomu u dospělých. Děti se nenásilnou a zábavnou formou učí novým slovíčkům, jednoduchým větným spojením, ale i písničkám a básničkám. Snažíme se o co největší názornost ve výuce, používáme mnoha didaktických pomůcek a her, obrázkových plakátů, hraček, obrázkových knížek, apod.
V souladu s Metodikou výuky angličtiny v mateřské škole, kterou ve formě publikace vydal Výzkumný ústav pedagogický v Praze, musí výuka angličtiny u předškolních dětí zejména akceptovat přirozená vývojová specifika dětí této věkové kategorie. Metodika uvádí základní principy jazykové výuky v předškolním věku, kterými se důsledně řídíme.
Schopnost porozumět a individuální přístup
Výuka angličtiny v předškolním věku vychází ze stejného principu, jako když se malé děti učí mateřský jazyk, tj. ještě předtím, než jsou schopny samostatného projevu, jsou schopny rozumět základním významům. Děti reagují na určitý podnět vyslovený v cizím jazyce, aniž by měly samy jakékoli sdělení formulovat. Učitel probouzí motivaci k porozumění mimikou, gestikulací, obrázky nebo loutkami.
Lektor při výuce na děti hovoří cizím jazykem. Mateřský jazyk používá pouze výjimečně, např. aby podpořil sebejistotu dětí nebo aby jim umožnil vyjádřit to, co v cizím jazyce nedovedou.
Využití her a pohybu & Aktivace všech smyslů
Děti se s angličtinou seznamují přirozenou formou pomocí scének, her, soutěží, písniček, povídání a pohybu. V rámci hry se baví, ale zároveň také učí.
Stejně jako si děti osvojují mateřštinu prostřednictvím více-smyslového vnímání, zapojují více smyslů i při výuce angličtiny. Výuku zpestřujeme prostřednictvím manipulačních činností, konstruktivních a grafických činností, smyslových a psychomotorických her a pohybových a hudebních aktivit.
Děti se soustředí zpravidla jen několik minut, proto musí být výuka živá, pestrá a spojená s hrou a pohybem. Aktivity střídáme po pěti až deseti minutách, dle potřeby zařazujeme činnosti podněcující aktivitu a zklidňující činnosti. U dětí zvyšujeme pocit jistoty a sebedůvěry tím, že často zapojujeme aktivity, které jsou jim dobře známé.
Nepřímé učení a rozvíjení představivosti
Děti nerozlišují jazyk od reality, kterou zažívají. Místo klasické výuky se slovy jako prvky proto zapojujeme pohádky, říkanky nebo hádanky, které děti rády napodobují a jazyk si tak osvojují nepřímo.
Děti mají velkou fantazii a gradování příběhů v pohádkách nebo písničkách jim umožňuje pracovat s cizím jazykem stejně jako s mateřštinou.
Častým opakováním děti získávají potřebnou sebedůvěru. Děti potřebují delší čas na to, aby cizí jazyk vstřebaly, dříve než jsou schopny ho aktivně používat. Případný stres z mluvení odstraňujeme pomocí sborového opakování nebo metodou zábavného drilu.
Motivace dětí k učení
Děti ocení individuální pozornost lektora. Důležitou roli při výuce má také pochvala – nejenom za samostatný projev, ale pokud možno již za snahu nebo správnou reakci.
Pochvala hraje důležitou roli při motivaci dětí a podporuje jejich sebedůvěru. Lektor proto děti chválí jednak v průběhu hodiny za každou projevenou snahu, jednak na závěr lekce, kdy za odměnu rozdává obrázková razítka.